• EVIDENCE A VYTVÁŘENÍ FIREMNÍCH I JINÝCH UDÁLOSTÍ
  • MOŽNOST NASTAVENÍ OMEZENÉHO POČTU ÚČASTNÍKŮ
  • AUTOMATICKÁ POZVÁNKA VYBRANÝM SKUPINÁM PORADCŮ
  • SPRÁVA PŘÍHLÁŠENÝCH ÚČASTNÍKŮ
  • JEDNODUCHÉ ZRUŠENÍ UDÁLOSTI
  • POTVRZENÍ KONÁNÍ UDÁLOSTI
  • PŘIDÁNÍ PŘÍLOH K UDÁLOSTEM

Nastavení události

Vytvářejte pozvánky na porady, společné teambuildingy, nebo další události dle Vašich potřeb. K dispozici je Vám celá řada nástrojů, které najdou využití a pomohou ušetřit čas. Při vytvoření události si kromě klasických nastavení můžete určit maximální počet účastníků, vybrat skupiny poradců, kterým chcete odeslat pozvánku, nebo přidat další doplňující informace k místě konání (např. 1. patro, zasedačka přesunuta do místnosti 4B a další).

Správa přihlášených uživatelů a potvrzení události

Nastavením přihlášených uživatelů to nekončí. Jakmile se Vám poradci/uživatelé/kolegové začnou na událost přihlašovat, uvidíte přesně seznam všech přihlášených, který můžete sami upravit. Chcete pořádat ve firmě školení, které nechcete uskutečnit pokud by se přihlásilo méně než 20 účastníků? Nastavte událost jako nepotvrzenou, dokud neuvidíte v seznamu přihlášených dostatečný počet. Poté je možné událost povrdit a poradci uvidí, že s touto událostí mohou počítat ve svých časových plánech.

Chcete vědět více informací?

Jakékoliv další otázky s námi můžete probrat po telefonu, nebo nám napište zprávu pomocí formuláře.

Kontaktujte nás