Je uvedená cena konečná?
Ano. Kromě měsíčního paušálu platíte pouze v případě potřeby po vzájemné domluvě za speciální požadavky (funkce na míru apod.).
Dá se BrokerAdmin propojit se systémy, které již používám (účetnictví, jiné smluvní archivy, oblíbené CRM a další)?
Ano. Náš systém je zcela otevřený, tedy z technického hlediska připravený na jakékoliv napojení. Pokud to Váš současný systém umožní, lze jej s BrokerAdmin propojit.
Jak mohu své klienty, smlouvy nebo jakákoliv jiná data přenést do BrokerAdmin?
Vaše klienty, smlouvy, nebo i nastavení systému můžete přenést hromadně pomocí funkce Hromadné importy. K dispozici jsou šablony, do kterých data vložíte a následně je importujete do systému. Pokud chcete s přenosem pomoci (například automatizovaně z Vašeho současného systému), stačí nás kontaktovat a společně se domluvíme.
Jak mám na začátku systém správně nastavit?
K dispozici je obsáhlá dokumentace, která Vás provede kompletním prvotním nastavením. Pokud nechcete pracovat s dokumentací, kontaktujte nás a my Vás prvotním nastavením provedeme.
Jak se se systémem naučím pracovat?
V naší dokumentaci naleznete vysvětlení ke každé funkci, nebo pojmu v systému. Připravili jsme také pro Vás praktické příklady pro lepší pochopení. Pokud byste chtěli provést BrokerAdminem osobně, k dispozici jsou pro Vás školení jak k celému systému, tak ke konkrétním funkcím.
Jak dlouho trvá proces implementace?
Systém můžete používat ihned. Jakmile se zaregistrujete, běží Vám 7-mi denní lhůta na vyzkoušení, přičemž kdykoliv, během této doby můžete aktivovat svůj placený tarif a využívat systém naplno.
Dá se v systému nastavit oprávnění?
Ano. Napříč všemi funkcemi je možné nastavit oprávnění pomocí rolí. Při prvotním nastavení si u zvolených rolí nastavíte, k čemu mají uživatelé s danou rolí přístup a co můžou vidět. Pak už jen přidělujete role uživatelům.
Je systém bezpečný?
Aby byl přenos mezi aplikací a uživatelem bezpečný, používáme na doméně šifrovací SSL certifikát.
Data, ani žádné uložené soubory, nejsou dostupné pro veřejný internet. K datům se dostanou pouze oprávněné osoby, které musí projít složitým bezpečnostním procesem a jakákoliv komunikace je šifrovaná.
Data zálohujeme v pravidelných intervalech (přibližně co 3 hodiny) a jsou chráněna na nejvyšší úrovni v několika datacentrech napříč Evropou.
Co když se něco pokazí?
Celý systém neustále monitorujeme, takže v době, kdy Vám něco nefunguje, my už dávno pracujeme na opravě. Navíc budete mít k dispozici kontakt, na který se můžete kdykoliv obrátit.
Dají se do systému přidávat funkce?
Systém neustále vyvíjíme a funkce přibývají postupně. Pokud byste potřebovali nějakou funkci přidat nebo upravit na míru, jsme Vám plně k dispozici. Stačí nás kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu.
Máte další otázky?
Jakékoliv další otázky s námi můžete probrat po telefonu, nebo nám napište zprávu pomocí formuláře.